søndag 8. mars 2009

Konfirmasjonskort

Alexander skal konfirmere seg denne våren, og jeg har så smått begynt å lage forslag til innbydelseskort. Det har vært litt vanskelig å bestemme seg for tema. Først tenkte vi på musikk, som er hans store interesse. I tilleg elsker han sommeren og hav og fiske. Etter å ha vært litt i tenkeboksen kom vi fram til at det er mye enklere å finne forskjellig "stærsj" til å pynte med på selve konfirmasjonsdagen. Derfor ble tema sommer, hav og fiske.

Jeg har brukt ark fra Reminisce. Dette passet veldig fint til tema, ettersom det har trykk med skjell på seg. Stempel er Magnolia, Edwin fishing. Det er så søtt, og passer perfekt. Jeg har brukt Prismacolor til å fargelegge stempelet.

Innsiden av kortet har jeg brukt det samme papiret som på framsiden. Jeg har rispet det litt opp.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar